De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Spinner BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ricko 23-01-2024

Prima platenspeler, doelgericht publiek

Geschreven voor: JBL Spinner BT

Dit is echt een platenspeler voor degenen die van gemak houden. Ik heb hem gekoppeld aan mijn Sonos Era's speakers tijdens het beluisteren van mijn LPs, en het geluid is gewoonweg fantastisch. De platenspeler zelf werkt goed, maar de bluetooth-verbinding kan soms wat onstabiel zijn. Het lijkt erop dat ik elke keer opnieuw moet verbinden, wat een beetje vervelend is. Ik had gehoopt op een soepelere ervaring via een app, maar dat lijkt te ontbreken.

Ik overweeg binnenkort een tulpenstekker aan te schaffen om verbindingssproblemen te vermijden, want analoge technologie heeft geen last van deze haperingen. Het retro design dat JBL probeert vast te houden, lukt behoorlijk goed, hoewel het grote JBL-logo voor mij iets te veel is, vooral voor de Gen Z vibes.

Toch denk ik dat deze platenspeler bepaalde functionaliteiten mist, zeker gezien de prijs. Voor dezelfde investering zou ik eerder voor een Rega Planar 1 gaan, hoewel dat wel wat duurdere randapparatuur vereist. Met een goede versterker en speakers krijg je daar wel 30 keer beter geluid.

Als je echter gaat voor eenvoud en plug-and-play, is de JBL een goede keuze. Kortom, het is een mooie platenspeler met geweldig Bluetooth-geluid, maar als je serieus bent over HiFi, zou ik elders investeren.

Vit67 21-01-2024

JBL Spinner test

Geschreven voor: JBL Spinner BT

deze platenspeler is gemaakt van solide materieel. Alles zit netjes verpakt in de doos. De samenstelling van de platenspeler is redelijk eenvoudig en snel gedaan. De koppeling via Bluetooth is gemakkelijk te doen. Je bent in no-time dan ook verbonden met andere toestellen. De platenspeler speelt zeer goed en zijn geluid is krachtig. Het enigste minpunt is dat de arm bij het beëindigen van de plaat niet automatisch terug gaat naar zijn beginstand. Voor de rest is dit een prima toestel.

Pluspunten

• solide materieel
  • geluid

Minpunten

• missen van een automatische arm

Puckpuck 06-01-2024

Retrolook met nieuw jasje

Geschreven voor: JBL Spinner BT

Wat een pracht product. Het zit al super netjes verpakt en straalt luxe uit. De afwerking is goed te noemen en retro look doet het apparaat goed. Eerst een kritisch puntje. Ik heb de JBL spinner aangesloten gehad op een JBL authentics 500. Daarbij merkte ik direct op dat de 500 aanzienlijk minder hard en vol klinkt nadat hij aan de Spinner werd gekoppeld. Helaas heb ik niet de speakers die ik bedraad kon koppelen.

Terug naar de uitleg. Die is gewoon goed en simpel gedaan. Het instructieboekje met goede plaatjes legt alles duidelijk uit. De installatie is dan ook met een kleine 10 minuten gerealiseerd. De bediening is makkelijk en werkt direct. De koppeling met Bluetooth 5.2 gaat meestal in 1 keer goed met de speaker en klikt authentiek via de speaker.

Ik zou het product dan ook zeker aanraden aangezien retro lp's weer helemaal van deze tijd zijn.

Pluspunten

• Mooi
  • Klinkt goed
  • Werkt simpel

Minpunten

• Geluid via BT speaker is niet zo vol als verwacht
  • Geen softclose